Hiasan Dalaman Ala Inggeris untuk Bilik Tidur
10:43 PM | Author: HIASAN REKA INDAH

Hiasan dalaman bilik tidur ala Inggeris adalah lebih kepada santai dan tidak terlalu formal. Perkara yang paling sukar dalam menterjemahkan idea hiasan dalaman bertemakan Inggeris ini ialah 'Tiada apa yang perlu sedondon !

Kebanyakan daripada kita percaya bahawa setiap perkara yang sepadan adalah baik, jadi di dalam mengenakan tema hiasan ala Inggeris ini, tindakan untuk meninggalkan kepercayaan tersebut adalah merupakan suatu cabaran yang perlu di laksanakan. walaubagaimanapun hasilnya adalah amat berbaloi.

Ada terdapat banyak perhiasan yang boleh di gunakan bagi menghasilkan bilik tidur yang bertemakan kedesaan Inggeris. Anda boleh meletakkan barang-barang perhiasan berkonsepkan Inggeris di beberapa sudut dan dinding bilik tidur anda bagi menghasilkan suasana kedesaan Inggeris yang menarik.

Gunakan warna bunga yang lembut seperti Pink Rose, Biru Langit yang lembut, Lilac, Aprikot atau warna krim. Walaupun dinding bilik tidur ala Inggeris boleh menggunakan wallpaper, hiasan dalaman bilik tidur ala Inggeris yang lebih baik juga boleh diujudkan dengan menggunakan cat pada dinding serta di padankan dengan fabrik yang bermotifkan bunga untuk langsir dan cadar katil. Dinding boleh di warnakan dengan cat kapur putih untuk kelihatan lebih tulen dan murni.


|
This entry was posted on 10:43 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.